Rabu, 3 Ogos 2011

Orang Baru

Assalamualaikum. 

Orang baru? Apa yang baru tu, siapa yang baru tu? haha! Akulah, sapa lagi kan.
Ya, aku orang baru dalam dunia blogger ni. Nak try cuba test. Ternyata bukan mudah untuk ber'blogger. Kita lawat blog orang sekali klik jak, tapi orang yang design blog tu untuk tatapan ramai memang sakit kepala.

Respect dengan bloger-bloger semua! Korang memang orang yang paling penyabar dan kuat semangat yang aku pernah jumpa. Baru 2 hari aku start bloging ni, tapi macam aku nak telan je lappy ni. Migrain pun ada jugak. 

Belajar dengan tutorial!
Memang payah la, tapi semangat time mula-mula ni kuat sikit jadi sampai kul 4-5 pagi jugalah. haha! Kalau ada pakar bloger dekat rumah aku ni tak pa la juga kan, boleh mintak tunjuk ajar.
Tak juga terkapai-kapai seperti hendak lemas di tengah lautan. Pergh! Ayat time tingkatan 2, buat karangan untuk cikgu Mus. 

Kadang-kadang banyak yang terlintas di kepala aku ni idea apa nak post kat blog, tapi bila dah berdepan dengan lappy. Beku tak tertaip tanganku yang gebu ni. Tak pa, mula perlahan-lahan, belajar dari kesilapan. Tidak ada yang mudah di dunia ni, kena usaha sendiri. 

Majulah sukan untuk negara! Tiba-tiba. Haha! Salam.


2 ulasan:

  1. biasalah tu..kalau saya mau update kan..saya g BW baru dapat idea..hehe

    BalasPadam
  2. ia.. sama la.. hahaha... ndak pa, blajr pelan2 kan... huhuhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...