Selasa, 2 Ogos 2011

Temasek

Penat jalan, tapi puas hati.
Mula-mula tak rancang pun nak pergi singapore ni. Tapi member dah ajak, ikut la. hahaa! Barang free sapa tak nak kan. Sebenarnya program ni under Universiti tempat aku study, tapi lecture dia baik hati bagi green light untuk aku. Aku pun apa lagi, kecil tapak tangan tangki aku tadahkan.
Naik jela bas tu, tak kuar duit pun.
Yang tak best'nya aku tukar duit 200ringgit malaysia jadi 80.40dolar singapore. Oh! terasanya kita ketinggalan. Aduh, nasib rakyat MALAYSIA.
ada gambar sikit... pandang-pandanglah. Cau cendol!


 Durian Building! sebenarnya macam microphone, kata aunty Julie (pemandu pelancong kami)


 Ni semua yg pegi, tak termasuk aku.


 Aku jugak yang paling hensem! 


 Biru man!


 Lecture kawan aku. Dah bertunang. Haha


Singapore diwaktu senja.


Beginilah tempat tinggal penduduk di singapore. Susah nak jumpa bungalow.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...